Autorii cartii "Cine esti tu, doctore" sustin pe 28 mai la Iasi un seminar despre promovarea online

Dr. Nicolae Iordache Iordache si Olivian Breda, autorii primului manual de branding personal  in medicina, „Cine esti tu, doctore?”, lanseaza o serie de cursuri de promovare online adresate exclusiv medicilor.

Editia pilot a cursului „Promovarea online, dincolo de optional. Catre obligatoriu si profesional”, organizat de compania de comunicare medicala Houston NPA, se va desfasura la Iasi, pe 28 mai 2013, intre orele 15.00 si 19.00 (locatia exacta urmeaza sa fie anuntata). Instructorii se adreseaza tuturor medicilor care si-au propus sa isi construiasca sau sa isi imbunatateasca prezenta online din diferite motive. 

“Esti studentul ideal, daca: 

O simpla cautare a numelui tau pe Google (+doctor sau specialitatea) nu arata pe prima pagina macar cinci referinte pozitive despre tine si nu indica pacientilor interesati de ce, unde si cand sa te gaseasca;

Daca iti doresti sa ai o prezenta pe Internet, dar tot amani sa faci ceva pentru ca nu iti este clar cum sa faci primii pasi

Daca esti intr-o specialitate in care iti doresti sa atragi pacientii care pot decide singuri sa vina catre serviciile oferite de tine, cabinetul sau clinica ta, iar acest lucru nu se intampla inca atat de des precum ti-ai dori

Daca esti curios din fire.” noteaza trainerii pe site-ul cartii „Cine esti tu, doctore?” www.cetd.ro

Cursul sustinut de dr. Nicolae Iordache Iordache si de Olivian Breda (specialist in marketing online) insista asupra oportunitatilor oferite de Internet insuficient explorate sau exploatate de medicii romani: posibilitatea de a-si comunica valoarea, de a crea avantaj competitiv, de a atrage simpatia potentialilor pacienti si de a-si creste business-ul. „De la o varsta incolo, nu mai esti ceea ce stii, esti ceea ce faci, esti cei pe care ii cunosti si cei care te cunosc si te admira pe tine…Iti trebuie fani. Nu oameni care sa te placa doar, ci oameni care sa creada in tine, care sa vorbeasca despre ceea ce faci bine si care sa te recomande altora. Cauta sa ai o mie de fani adevarati. Antreneaza-ti scrisul. Daca vei scrie mai bine, vei intelege mai bine. Publica.” sunt cateva dintre recomandarile enuntate de Nicolae Iordache Iordache in capitolul „Cum sa iti zambeasca necunoscutii pe strada” 

Cursul din 28 mai isi propune sa ii ajute pe participanti sa faca primii pasi spre o strategie coerenta si eficienta in mediul online. Obiectivele specifice ale cursului intensiv de patru ore sunt:

Intelegerea nevoii de comunicare online a fiecarui participant

Stabilirea obiectivelor personale de comunicare online

Identificarea strategiei si a resurselor necesare pentru comunicarea online

Evidentierea principalelor canale de promovare online

Prezentarea unor modele si resurse utile, care sa inspire demersurile viitoare ale participantilor.

Ca sa asigure buna desfasurare a cursului, instructorii vor discuta telefonic cu fiecare participant in parte si vor incerca sa afle care sunt obiectivele profesionale ale acestora, ce realizari au obtinut pana acum in domeniu si care sunt sferele lor de interes. Formatul dinamic al cursului va permite participantilor sa se implice activ si sa obtina maximum de informatie si idei din intalnirea cu autorii cartii „Cine esti tu, doctore?”.

Pentru participantii care se inscriu pana pe 24 mai, taxa de participare la curs este de 200 de lei (250 lei impreuna cu un exemplar din „Cine esti tu, doctore?”. Dupa 25 mai, taxa de inscriere este de 400 RON. Pentru inscriere la curs, trimite un mail cu datele de contact (nume, specialitate, loc de munca, telefon, email, date de facturare) la tudor.viziteu@houston.ro sau suna la 0756.030. 391. 

Daca vrei sa iti raspunzi la intrebarea Cine esti tu, doctore?, comanda acum prima carte de branding personal in medicina: 

„…extraordinara conceptual…”

„…singulara pe piata cartii de management medical…”

„…o carte care trebuie citita de orice medic…”

„…un bun instrument pentru un start excelent…”

„…o carte deosebita, scrisa cu suflet de un doctor pentru doctori…”


Informatii despre instructori

Nicolae-Iordache IORDACHE: Autorul cartii “Cine esti tu, doctore?”, Nicolae-Iordache IORDACHE este consultant, trainer, coach, vorbitor si autor in domeniul consultantei in management si brandingului personal. Absolvent al Facultatii de Medicina din cadrul UMF “Carol Davila” din Bucuresti (1995),  si-a completat studiile, in 2002, cu un program MBA oferit de Case Western Reserve University, Cleveland, Ohio, SUA. Nicolae Iordache nu a practicat medicina niciodata, dar, pe tot parcursul carierei sale, a fost foarte aproape de medici. Si-a inceput activitatea profesionala la Service Civil International – Romania, insa cea mai mare parte a carierei si-a petrecut-o ocupand diferite pozitii de management (domestice si internationale) la doua companii farmaceutice: Richter Gedeon si Novartis. 

In calitate de vorbitor, a sustinut prelegeri la evenimente nationale si internationale ale industriei farmaceutice, ale Societatii Romane de Dermatologie sau la evenimente organizate de companii farmaceutice pentru medici.

Nicolae Iordache a instruit peste 200 de medici in construirea brandului de doctor, prezentari in public, managementul resurselor umane, comunicare online si networking. 

Nicolae-Iordache crede cu incapatanare in capacitatea fiecarui individ de a se autodepasi, de a produce schimbari care conteaza acolo unde conteaza, pentru ei insisi si pentru societate. Isi doreste sa gaseasca o mie de adepti ai acestor idei in randul medicilor din Romania. Acestia ar constitui o masa critica necesara unei evolutii fara precedent in calitatea actului medical din Romania prin raspandirea virala la nivelul intregii comunitati medicale.

Olivian BREDA este Internet marketer din 2006 si lucreaza ca freelancer  in acest domeniu din 2009. Se ocupa de audituri de site-uri, investigand atat capitolul SEO (optimizare pentru motoarele de cautare), cat si experienta vizitatorilor pe site-uri. Face, de asemenea, implementari de site-uri pe platforma WordPress. De asemenea, se ocupa si de trimitere de newsletter-e, gestionarea prezentei clientului pe retelele sociale, copywriting, organizare de evenimente si training-uri. Din portofoliul sau de clienti fac parte Imopedia, Content Speed, Lotto Sport, Vreau Mobila.

Performantele lui recente includ co-organizarea unui eveniment bilunar pe tema SEO si PPC – „Lumea SEO PPC” (lumeaseoppc.ro), voluntariatul pentru Asociatia SEMRo, prezenta in juriul Galei Premiilor eCommerce (2010, 2011). Olivian Breda a lucrat peste doi ani in web design pentru companiile Cratima (2006-2007) si Webvertise (2008-2009).

In domeniul sanatatii, Olivian a colaborat cu CisoDental.ro si DeltaHospital.ro. In 2012, a dezvoltat si a tinut cursuri de promovare in mediul online pentru specialisti din domeniul medical. Scrie pe tema marketingului online pe olivianbreda.com si intretine blogul personal olivian.ro. In plus, contribuie la articolele de pe cetd.ro.


Pretul de vanzare este 80 lei/exemplar + taxe postale.

Cartea este disponibila prin comanda pe mail la comenzi@houston.ro, comanda online prin Pagina Medicala. Pentru eficientizarea distributiei publicatiilor editate de Houston „Cine esti tu,doctore?”,”Ghidul Angelescu de terapie antimicrobiana”,„Sunt rezident, what next?”  si minimizarea costurilor de transport, puteti cumpara cartile si de la reprezentantii zonali ai editurii.Pentru comenzi, informatii va rugam sa ii contactati direct:

-Craiova -0766218758

 -Cluj – 0729989212

-Timisoara – 0756030304

-Iasi – 0733076387