SAFRINA in 2012 – 7 orase, 26 evenimente

Orasele 2012:
Bucuresti, Bacau, Timisoara, Cluj, Sibiu, Brasov, Constanta
7 locatii, 26 de evenimente

Calendar preliminar:

Ianuarie: BRASOV (26.01)
Februarie: SIBIU (02.02), TIMISOARA (16.02)
Martie: BUCURESTI (08.03), BACAU (15.03), BRASOV (22.03)
Aprilie: SIBIU (05.04), CLUJ (19.04), TIMISOARA (26.04)
Mai: CT (24.05)
Iunie: CLUJ (07.06), BACAU (14.06,) BRASOV (21.06), TIMISOARA (28.06)
Iulie: CT (19.07)
Septembrie: CLUJ (13.09), SIBIU (20.09), BACAU (27.09)
Octombrie: TIMISOARA (04.10), CT (11.10), BRASOV (18.10)
Noiembrie: SIBIU (01.11), BACAU (15.11)
Decembrie: BUCURESTI (08.12), CT (13.12), CLUJ (20.12)

Persoanele care doresc sa afle mai multe informatii despre evenimentele Safrina pot suna la 021-317.09.43 sau trimite un mail la evenimente@houston.ro.

Detalii despre Safrina sunt atasate acestei stiri. (coloana din dreapta ecranului – rubrica Attachments. Documentul poate fi descarcat)

Despre eveniment
In orasele in care merge Safrina, echipa Houston face parteneriate cu autoritatile administrative, medicale, cu media locala, cu liderii de opinie din diverse domenii. Doamnele care vor fi participa la eveniment sunt selectate din randul celor mai puternice companii locale si sunt anuntate de acest eveniment exclusivist prin intermediul unei invitatii elegante, personalizate.

Obiectivele Safrinei
›› Facilitarea comunicarii intre cei care au cunostinte medicale si publicul larg;
›› Cresterea gradului de informare pe teme medicale si de frumusete, in asa fel incat  consumatorul sa aleaga informat;
›› Aducerea in prim plan a noutatilor existente in domeniul medical si cel al frumusetii;
›› Promovarea preventiei, intr-o perioada in care neincrederea ne ascunde in spatele computerelor si ne face sa cautam raspunsuri acolo unde suntem tratati cu respect;
›› Aducerea in prim plan a cadrelor medicale de calitate si a autoritatilor care au renuntat la limbajul rigid;
›› Incurajarea inscrierilor persoanelor care sufera de o anumita boala intr-o asociatie de pacienti, ceea ce are ca principal beneficiu cresterea gradului de socializare si indepartarea sentimentului de singuratate, de izolare;
›› Promovarea companiilor care au produse si servicii de calitate si care pun cu adevarat pacientul – in sens de accesator de servicii de sanatate – in prim plan.

De la ora 17.00 la ora 18.30 este prima parte a programului, ce consta in prezentari scurte si interesante despre preventie, sanatate, produse de infrumusetare, clinici, spitale private, asigurari de viata si sanatate, alimentative sanatoasa, etc. Pentru ca frumusetea este si interioara, intre prezentari au loc moment artistice scurte, sustinute de tineri. De la 19.30 la 20.30, in timpul celei de a doua parti a programului, partenerii isi pot insoti prezentarile de demonstratii practice, atat in ceea ce priveste partea medicala – de exemplu utilizarea corecta a apei de gura, a atei dentare, a dispozitivelor inhalatorii, prepararea corecta a infuziilor de ceai, alegerea intre diferite tipuri de pansamente, etc – cat si in ceea ce priveste partea de beauty (ex: cum sa ne fardam corect, ce tip de cosmetice si dermatocosmetice sa folosim, cand si in ce mod, ce fel de vopsea de par sa alegem, cum sa ne imbracam elegant, cum si ce fel de parfumuri sa alegem in functie de sezon, etc).

Informatii despre istoricul Safrina si aici.