Webinar online, pe platforma ZOOM | Pentru descarcare zoom – click AICI !
Webinar Practic MF 08-09 noiembrie 2024
Tema ediției: Capitație și ..cap(ital). Cu și despre medicul de familie
Tema dezbaterii: Screening – sănătatea medicului de familie!
Webinar creditat 12 EMC (medici)
PARTENERI
PARTENERI EVENIMENT
PARTENERI MEDIA
peste 5000 de medici de familie
40 simpozioane regionale
Despre PRACTIC MF
PRACTIC MF este organizat sub forma unor conferințe regionale cu caracter interactiv, incluzând dezbateri în plen, workshopuri și prezentări de caz subscrise celor trei direcții principale:
Diagnostic precoce și tratament corect în cele mai frecvente afecțiuni din practica medicului de familie
Managementul cabinetului medicului de familie
Legislație și politici de sănătate
Interactivitatea, inovația și networking-ul sunt cuvintele cheie care stau la baza proiectului:
Întrebări fulger adresate de moderator;
Sistem de polling (televoting), cu ajutorul caruia participantii pot raspunde la intrebarile adresate de catre lectori si organizator;
Numeroase oportunități de socializare create în cadrul evenimentului
Houston NPA este o companie independentă, ce a luat ființă în 2009 și este specializată în comunicarea medicală și socială. Dezvoltă proiecte și parteneriate pentru industria farmaceutică – medici/farmacisti/asistenți – presa, public larg și asociatii de pacienți (evenimente proprii, consultanta PR si BTL, publicatii)
După 11 ani în care am dezvoltat proiecte ca cele enumerate mai sus, ne place să credem că suntem pe această piață “rotița” de legătură, care pune în mișcare mecanismele sănătății.
Houston NPA nu este numai o Companie. Sau numai o Agenție. Este o Echipă. Și ca Echipă, avem o identitate, un nume și suntem animați de o misiune comună. Aceea de a crea și dezvolta proiecte cu care ne mândrim și prin care construim legături trainice și de a pune oamenii în legatură.
Succes ai atunci când ești omul potrivit, în locul potrivit, la timpul potrivit. Sau atunci când e nevoie de tine.
Așa am pornit la drum. Am simțit că este nevoie de o companie profesionistă, dar și cu suflet, care să asculte publicul, clienții, pacienții, cadrele medicale și să transforme aceste semnale în acțiuni eficiente de comunicare.